Wózek przerzutki Token SHURIKEN (Shimano 105 R7000)

 745.00

Wózek przerzutki Token Shuriken zaprojektowany dla maksymalnej wydajności bez żadnych kompromisów.

Pozostało tylko: 2

SKU: WPToken-TK1729R7 Kategorie: , Tagi: ,

Opis

Wózek przerzutki Token Shuriken został zaprojektowany tak, aby był najlepszy z najlepszych . Głównym celem projektu było zwiększenie wydajności układu napędowego. Większe koła zmniejszają tarcie napędu, nie tylko dlatego, że obracają się z mniejszą prędkością obrotową, ale także zmniejszają kąt pracy łańcucha.

  • Co zyskujemy dzięki dużym kółkom wózka przerzutki

Shuriken poprawia wydajność układu napędowego niezależnie od prędkości, mocy oraz warunków jazdy

  • Jakie są główne zalety systemu Shuriken TOKEN’a

   System Shuriken został zaprojektowany dla maksymalnej wydajności bez żadnych kompromisów.
– Specjalnie opracowane, wypełnione smarem ceramiczne łożyska TBT zapewniają wytrzymałość i niskie tarcie.
– Specjalny profil zębów umożliwia szybkie przesuwanie górnego kółka i wyjątkowo gładką pracę dolnego kółka
– Pokryte materiałem PVD dzięki temu zapewnioną mamy niskie tarcie oraz efektowny wygląd.
– Otwory do mocowania sprężyn z trzema bolcami dla szerokiego zakresu regulacji naciągu klatek / łańcuchów.

  • Czy montaż Shuriken’a jest łatwy? A jeśli tak, to w jaki sposób?

System kół pasowych Shuriken może być zainstalowany przez każdego doświadczonego mechanika. Potrzebne narzędzie to dobrej jakości torx T15

  • Czy muszę zmienić łańcuch po zamontowaniu systemu Shuriken

Mimo że Shuriken potrzebuje średnio dwóch dodatkowych ogniw, zalecamy zachowanie oryginalnej długości łańcucha. Po zainstalowaniu koła pasowego należy starannie wypróbować wszystkie biegi i sprawdzić, czy jest potrzebne, aby dodać dodatkowe ogniwa łańcucha lub użyć zupełnie nowy łańcuch.

  • Dlaczego TOKEN używa koła pasowego 12T + 19T?  A Nie 16T + 16T jak większość innych marek? Lub 13T + 19T?

Wszyscy wiemy, że większy krążek ma mniejszy opór, ponieważ obraca się wolniej. Jednak górne kółko ma swój limit. Jeśli jest znacznie większa niż orginale, regulacja śruby B staje się trudna, ponieważ ząb kółka dotyka największego zęba (zębatki) i pogarsza wydajność zmiany biegów, a nawet może ostatecznie doprowadzić do uszkodzenia układu napędowego. Nasze badania i rozwój pokazują, że 12T to najlepsza równowaga na górze wózka, a dolna 19T jest idealna dla wydajności i lekkości.

  • Większość kółek przerzutki wykonanych ze stopu jest hałaśliwa. Jak TOKEN rozwiązał ten problem?

Hałas łańcucha pochodzi zwykle z dolnego kólka, ponieważ łańcuch wchodzi w niego pod różnym kątem. Koło dolne 19T Shuriken zostało zaprojektowane z myślą o super płynnej pracy i jest tak ciche jak plastikowe.

  • Czy wymiana wózka ma wpływ na zmianę przełożeń?

Nie. Przy niewielkiej regulacji, system Shuriken przesuwa się perfekcyjnie za każdym razem.

 

Uwaga: Wysyłka części rowerowych odbywa się  w przeciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

 



Części rowerowe